Bedriften skal levere tjenester innenfor våre kjerneområder til riktig pris og kvalitet og i nært samarbeid med kundens ønsker. Vårt omdømme skal være basert på gjennomføringsevne og gode løsninger.
Gjennom vår sertifisering i ISO 9001 ivaretar vi krav og forventninger fra kunder ved at alle våre ansatte er kjent med og etterlever våre kvalitetssytemer og rutiner. I tillegg at bedriften har samsvar mot aktuelle lover og regler gjeldene for bedriften sitt virkeområde.. Gjennom kontinuerlig forbedring skal vi sikre at vi blir litt bedre i morgen, enn vi har vært i dag..
Kvalitetspolitikk
Vi skal alltid levere godt utført arbeid slik at våre oppdragsgivere er fornøyd med vår innsats og foretrekker oss neste gang. Dette oppnår vi gjennom:
- bedre planlegging
- etterutdanning av ansatte
- å fortsette å gjøre jobben trygt, sikkert og riktig første gang
- å aktivt arbeide for å ha motiverte og dyktige medarbeidere
- gjennomføre kundetilfredundersøkelse i Q2 2026.
HMS-politikk
Våre medarbeidere er vår viktigste ressurs og vi skal legge til rette for at alle kommer hjem hele og friske etter endt arbeidsdag. Sikkerhet har første prioritet. Dette oppnår vi gjennom:
- å ha fokus på sikkerhetstilstand og ryddighet.
- å ha tilstrekkelig og hensiktsmessig verneutstyr tilgjengelig.
- godt vedlikeholdt utstyr og maskiner.
- å bry oss om hverandre og oppnå god trivsel blant de ansatte.
Miljøpolitikk
Vi skal ta hensyn til omgivelsene vi befinner oss i og minimere skade på naturen. Dette oppnår vi gjennom:
- å arbeide for å øke kompetansen i hele organisasjonen om vår påvirkning på miljøet.
- drive et systematisk arbeid for å hindre forurensing og utslipp i naturen.
- være innovative ved å hele tiden se etter mer effektive og ressursbesparende løsninger.
- økt fokus på kildesortering på de enkelte anleggene og ved administrasjonen
Arbeidsmiljøpolitikk
Vi arbeider målrettet og kontinuerlig for å vedlikeholde og utvikle et sikkert og sunt arbeidsmiljø for alle ansatte i bedriften og eventuelt andre som jobber på vegne av oss. Selskapet har et godt samarbeid med tilsluttet bedriftshelsetjeneste.
- Aktiv forebygging av skader og redusere helsepåvirkning.
- Involvering og konferering med våre ansatte er aktive virkemidler som benyttes i utviklingen av vår bedrift.
- videreføre arbeidet med å finne rett PVU til de respektive arbeidsopgavene den enkelte ansatte er involvert i.
- Gjennomføre medarbeidersamtaler innen utgangen av Q1, 2026